پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی
پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

پاسخ به شبهات اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

j-shobheh

115-جرم جهنمیان پاداش بهشتیان

" ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺪﺍﯾﺖ "

ﺟﺮﻡ ﺟﻬﻨﻤﯿﺎﻥ ﺳﮑﺲ ﻭ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺑﻮﺩ,ﻭ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﺑﻬﺸﺘﯿﺎﻥ ﺳﮑﺲ ﻭ ﻣﺸﺮﻭﺏ.

ﺁﯾﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﻣﺎ ﻣﯿﺨﻨﺪﻧﺪ ...

ﺗﻮ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ؟ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﻓﻬﻤﻢ !ﻓﺮﻕ ﺣﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻓﺎﺣﺸﻪ ﭼﻴﺴﺖ ؟

ﻳﮑﯽ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﻳﮕﺮﯼ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺑﻨﺪﻩ ﯼ ﺧﺪﺍ ...ﺧﺪﺍﻳﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﻴﺮﻭﺍﻧﺶ ﺣﻮﺭﯼ ﺭﺷﻮﻩ ﻣﻴﺪﻫﺪ ﻭ ﺑﻬﺸﺘﯽ ﮐﻪ ﻓﺎﺣﺸﻪ ﺧﺎﻧﻪ

ﺍﺳﺖ !ﮐﺪﺍﻡ ﯾﮏ ﺑﯿﮕﻨﺎﻫﻨﺪ؟ﻓﺎﺣﺸﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻧﺎﭼﺎﺭﯼ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺷﮑﻤﺶ ﺭﺍ ﺳﯿﺮ ﻣﯿﮑﻨﺪ ؛،؛ﯾﺎ ﺣﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻟﺬﺕ ﺗﻨﺶ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﺍﺳﺖ؟ﺗﻮ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ؟ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ !


پاسخ

 

1⃣شبهه سکس و مشروب از تراوشات ذهنی و تولیدات صادق هدایت است او یک رمان نویس بود و در باره خودش می نویسد :

"من همان قدر از شرح حال خودم شرَم می‌کنم که در مقابل تبلیغات امریکایی مآبانه. آیا دانستن تاریخ تولدم به درد چه کسی می‌خورد؟ اگر برای استخراج زایچه‌ام است، این مطلب فقط باید طرف توجّه خودم باشد. گرچه از شما چه پنهان، بارها از منجّمین مشورت کرده‌ام اما پیش بینی آن‌ها هیچ وقت حقیقت نداشته. ....شرح حال من هیچ نکتهٔ برجسته‌ای در بر ندارد نه پیش آمد قابل توجهی در آن رخ داده نه عنوانی داشته‌ام نه دیپلم مهمی در دست دارم و نه در مدرسه شاگرد درخشانی بوده‌ام بلکه بر عکس همیشه با عدم موفقیت روبه‌رو شده‌ام. در اداراتی که کار کرده‌ام همیشه عضو مبهم و گمنامی بوده‌ام و رؤسایم از من دل خونی داشته‌اند به طوری که هر وقت استعفا داده‌ام با شادی هذیان‌آوری پذیرفته شده‌است. روی‌هم‌رفته موجود وازدهٔ بی مصرف قضاوت محیط دربارهٔ من می‌باشد و شاید هم حقیقت در همین باشد".

(بهارلو، محمد، 1374، نامه های صادق هدایت، تهران: اوجا، به نقل ار ویکیپدیای فارسی مقاله صادق هدایت) 

در ۱۹ فروردین ۱۳۳۰ در همین شهر بوسیله گاز دست به خودکشی زد. او ۴۸ سال داشت که خود را از رنج زندگی رهانید و مزار او در گورستان پرلاشز در پاریس قرار دارد.


2⃣تفاوت حوری با فاحشه را هر که حتی یک بار قرآن خوانده باشد می فهمد و توضیح اینقدر ساده است که ....

حوری همسر است ،پوشیده و مستور در خانه های بهشتی،که هیچ مردی اورالمس نمی کند به جز همسرش وفاحشه که بسیار مورد علاقه طراحان شبهات است دیگر جای توضیح ندارد!!!!به همین سادگی!!!


 3⃣اینکه صرفا زن توصیف شده باشد جهت تبلیغ بهشت منتفیست و توصیف اولا: به عنوان همسر است 'و ثانیا:بشارتیست برای مرد و زن مومن که در صورت دوری از گناه به آنچه دوست دارند به بهترین شکلش خواهند رسید. از مضمون برخى آیات و روایات، چنین برمیآید که مسئله لذت‏هاى جنسى، اختصاصى به مردان ندارد؛ بلکه زنان نیز در بهشت می توانند براى خویش شوهرانى دلخواه برگزینند. اصطلاح «حور» نیز اختصاصى به زنان ندارد؛ بلکه حورهاى مذکر نیز در بهشت وجود دارند. 


3⃣نکته بعد اینکه قرآن حتی در توصیفات خود از اصولی که جهت حفظ ارزش وجودی زنان قایل است عدول نکرده و اصولی چون پوشیدگی حوریان, وفاداری و دور بودن از خیانت و نداشتن رابطه با غیر همسر را به وضوح ذکر می نماید 

                                                                                                                        ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩

آیات مرتبط:

 زن به مثابه گوهری درخشان می ماند که زیبایی و جلای این گوهر در آن است که پوشیده باشد و در دسترس نباشد.

«حور مقصورات فی الخیام؛(4) حوریانى که در خیمه ‏هاى بهشتى مستورند».

«کَأَنَّهُنَّ بَیْضٌ مَکْنُونٌ؛(5)گویى از (لطافت و سفیدى) همچون تخم‏ پرنده هستند که (در زیر بال و پر) پنهان مانده (و دست انسانى هرگز آن را لمس نکرده است)».

َ«و عِِنْدَهُمْ قاصِراتُ الطَّرْف عینٌ؛‏(6) نزد آن ها همسرانى زیبا چشم است که جز به شوهران خود عشق نمى‏ورزند».

«لَمْ یَطْمِثْهُنَّ إِنْسٌ قَبْلَهُمْ وَ لا جَانٌّ؛(7) هیچ انس و جنّ پیش از ایشان با آن ها تماس نگرفته (و دوشیزه‏اند)».

«فَجَعَلْناهُنَّ أَبْکاراً؛(8) و همه را دوشیزه قرار دادیم»‏.


♦♦♦مجدد تاکید می شودکه درست برخلاف ادعای معاندین که سعی در متهم نمودن قرآن به استفاده ابزاری از زن می کنند توصیفات قرآن جنبه ارزشی داشته مختص زنان نیست بلکه هم به مردان و هم به زنان مومن بشارت همسران پاک با ویژگی های جسمی و روحی فوق العاده داده شده.


4⃣هر گردی گردو نیست..شرابی که در دنیا شناخته می شود در کلام قرآن خمر نامیده می شود و در بهشت هیچگاه خمر نمی دهند....شراب در بهشت یعنی نوشیدنی که وصفش در کلام خدا موجود اس.

- حوری زنان با حیائی هستند که جز به شوهران خویش به کسی دیگر نظر ندارند و مهمان یک ساعت و یک شب نیستند درست برخلا ف زنانی که ما آنها را فاحشه می خوانیم.


5⃣- در لغت عرب شرب به معنای نوشیدن و شراب به معنای نوشیدنی است. به «خمر» هم شراب می گویند چون مایعی است که نوشیده می شود. (1)

یک آیه به عنوان نمونه:

1-وَ ما یَسْتَوِی الْبَحْرانِ هذا عَذْبٌ فُراتٌ سائِغٌ شَرابُهُ ... (فاطر/12)

دو دریا یکسان نیستند: این یکى دریایى است که آبش گوارا و شیرین و نوشیدنش خوشگوار است

2- خدای سبحان همواره به پاکی و خوبی فرمان می دهد و همواره از پلیدی و بدی بر حذر می دارد (نحل/90). از سوی دیگر، شراب و خمر دنیوی که زایل کننده عقل است، مصداق پلیدی و گناه است (بقره/219 و مائده/90). بنابراین، شراب دنیایی هرگز مطلوب خدای تعالی نبوده و نیست.


3- مقایسه ویژگی های شراب بهشتی و شراب دنیوی:

◀الف) شراب دنیایی مست کننده است و با تعطیل کردن عقل و هوش آدمی، او را از یاد خدا غافل می کند (مائده/91) اما در نوشیدن شراب بهشتی هیچ گونه زوال عقل و هوشی وجود ندارد (واقعه/47).

◀ب) از آثار مهم نوشیدن شراب دنیوی، لغوگویی و بد و بیراه گفتن و گناه است (مائده/91) اما شراب بهشتی هرگز چنین آثاری به دنبال ندارد (طور/23).

◀ج) در شراب دنیوی گونه ای از پلیدی وجود دارد (مائده/90) اما شراب بهشتی طیب و طاهر است و از هر گونه پلیدی به دور است(واقعه/21).

◀د) شراب دنیوی عملی شیطانی و منتسب به اوست (مائده/90) اما شراب طهور و پاک بهشتی هدیه ای رحمانی و الهیست (واقعه/21).

پس:

شراب و نوشیدنی بهشتی ماهیتا با شراب و نوشیدنی دنیوی تفاوت دارد و این دو ، جز در نوشیدنی و مایع بودن، شباهتی به یکدیگر ندارند.

(1)- المفردات/ج1/ص448

جمع بندی کلی


حوری و فاحشه هردو در استخدام بنده ی خدا هستند اما حوری پاداش کسی است که زنان دنیا را بخاطر نیازمندیشان به فاحشه گی نکشاند و بر هوای نفسانی اش برای رضای خدا امیری کرد.

- گفته شده فاحشه برای سیر کردن شکمش ناچار است...می دانی فرق مرد جهنمی و بهشتی در کجاست؟مرد بهشتی نیاز آن زن را برآورده میکند تا او فاحشه نماند یا فاحشه نشود...اما مرد جهنمی نیازش را برآورده می کند به شرط اینکه آن زن برایش فاحشگی کند. چگونه برخی ها این دو مرد را یکسان می دانند! تو میدانی ؟من نمی دانم.

- میدانی گناه کار کیست؟گناه کار همان مرد لاابالی است که به جهنم می رود به جرم سکس و مشروب...همه میدانند سکس عملی دو نفره است اگر فاحشه ای نیازمند را بی گناه بدانیم این دلیل نمی شود آن مرد لاابالی هم بی گناه باشد....هرچند نباید فاحشه های غیر نیازمند را از خاطر ببریم.

- تصور کنید جمله " فردی نوشیدنی خورد " ممکن است این آشامیدن حداقل یکی از سه نتیجه را داشته باشد مثل رفع خستگی ، مستی، مرگ ، فردی آب پرتغال خورد و خستگی ازتنش بیرون رفت ، فردی الکل نوشید و مست و بی عقل و اختیار شد ، فردی شربت سمی نوشید و از دنیا رفت . آیا نوشیدن ( مشروب ) در هر سه مورد یک نتیجه دارد ؟؟

- همه انسان ها محصول یک رابطه زناشویی هستند آیا رابطه ای که صادق هدایت محصول آن است با رابطه ای که در یک خانه فساد بر قرار می شود یکی است !! ممکن است گفته شود از حیث فیزیکی وشکل و نحوه مشابه است ، در این صورت باید کسی از نسبت " زنا زاده " به خودش برآشفته نشود.


 مقدمات بحث مورد پذیرش افراد غیرمسلمان نیست ( البته ادیان الهی در برخی احکام مقارن هستند و متدینان به آن ادیان هرچند مسلمان نیستند ولی به احکام دینی خود پایبند هستند و مشمول این بحث نیستند) بلکه کسانی که کلا دین را نفی می کنند برایشان فرقی بین فحشا و ازدواج نیست؛ چون هدف آنان در هر صورت بهره گیری جنسی است. نه عمل به دین یا هر قانون دیگری .

فرقی بین نزول و معامله حلال نیست؛ چون در هر دو سود بردن و رفع نیاز ، هدف است نه چیز دیگری مانند عدالت اقتصادی یا ....

 تمسخر دیگران نیز مهم نیست. همانگونه که در طول تاریخ، پیروان ادیان که هیچ، خود پیامبران نیز مورد تمسخر بی دینان و کافران قرار می گرفتند آنچه مهم است رساندن حرف حق مبتنی برفطرت انسانی به گوش جانهای تشنه معرفت است .انتظار تاثیر از موثر حقیقی(خداوند) است که حاکم بر تمام ابعاد وجودی بشر است .