پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی
پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

پاسخ به شبهات اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

j-shobheh

133-اصلاح طلب یا اصول گرا(پاسخ چیترا نادری)

خانم چیترا نادری

متن را خوب شروع کرده بودید ، اما نمیدانم چرا سرانجام محتوم نوشتار و عمل ما نهایتا یک بام و دو هوا می شود! 

علت این است که از ابتدا خشت اول را کج می گذاریم !!


تمام متن شما صفر و صدی و نگاه سفید و سیاه است چطور دم از نگاه خاکستری 

و بخشی خوب بخشی بد میزنید؟ 


گروه اول، گروه دومتان لاینقطع تکرار می شود آیا این تناقض آشکار محتوی کلامتان را نمیبینید؟

 

 

درصد افرادی که در این حال و هوای مصنوعی بعد از انتخابات ۹۶ با دید خاکستری به قضایا نگاه می کنند شاید برسد به نصف آن اقلیت رای نداده و ممتنعی که کنار نشستند ،چون مطمئن بودند تاریخ قرار نیست یکباره تغییر کند و ما رییس جمهور چهار ساله نخواهیم داشت!


و مردم آنقدر دو قطبی و صفر و صدی هستند که به قدر کفایت در انتخابات حاضر شوند.

کل جامعه را گذاشته اید درون دو کفه ترازو!تمام برداشت های خود را بالکل نسبت می دهید به این گروه یا آن گروه!

امثال همین متن های موافق و مخالف امروزی.

شاید حق داشته باشید البته!چون همیشه در یک کفه بوده اید خبر از کفه دیگر ندارید!

آیا آنها که در دوره اول احمدی نژاد را بر مرحوم هاشمی برگزیدند همه به قول شما اصولگرا بودند؟نمی خواهد آمار کشوری بگیرید آماری سرانگشتی شاید در اطراف خودتان کفایت کند.آنروزها را خوب به یاد دارم !آنروزها مرحوم هاشمی را دزد و اشراف زاده می خواندند آمار اموال و دارایی اش را در می آوردند و کسی به سیاست و کشور داری اش کاری نداشت .همین اصلاح طلب شده های حال حاضر!وای از دست ما مردم مرده پرست.

انتخابات دو دوره ای شد و هاشمی باخت!و ما عزادار رایمان شدیم وسیاست هایی که می دانستیم آخرش قرار است چه باشد؟گریستیم به عاقبتی که می دانستیم چیست.تند روی و بی تدبیری!

ما در کدام کفه شما جای می گیریم؟

چهار سال گذشت و دوباره در قبیله موسوی عزا دار رایی شدیم که هم از باختش گریستیم و هم از برد احتمالی آن بر خود لرزیدیم!!!منتخبمان دستور داد بریزید به خیابان و رایتان را پس بگیرید و هم رایانمان ۸ماه تمام امنیت این کشور را به گند کشیدند!چیزی که در باورمان نمی گنجید!!!!ما به شعارهای اصلاح خواهانه رای داده بودیم و موسوی را قلبا فرزند انقلاب می دانستیم و دوست می داشتیم!

توقع آشوب و بازیچه توطئه شدن نداشتیم!!!نمیدانستیم دست منافقین در کار است و جریان برانداز نظام !!!آن آشوب ۸ماهه مدیرانی داشت کاربلد!!دستشان آنجا رو شد که به مراسم عاشورا هم رحم نکردند و حرمت شکستند و میلیونها رای موسوی رسما از او جدا شد!!آن عده در کدام کفه شما قرار می گیرند؟ده دیماه !


از آنجا که رییس جمهور ۴ ساله نداریم!!!احمدی نژاد دوباره رییس جمهور بود!!!این دو قطبی که مردم چاره ای جز انتخاب یکی را ندارند از همین نگاه های دو کفه ایست!!!

روز رفتن احمدی نژاد امکان انتخاب بود باز هم یک دو قطبی دیگر !!طبق معمول کفه یکی سنگین تر شد و صاحب دولت تدبیر و امید دار شدیم.که قرار بود خیلی کارها بکند.

فرمودید جریان اصلاح طلب در ادبیات خود انسان را انسان می بیند؟

این کلکسیون  اسامی و القابی که شخص رییس جمهور در کیسه منتقدان گذاشته اند را کجا مخفی کنیم که نبینید؟از بی شناسنامه و کاسب تحریم و دلواپس وجنگ طلب و خشونت طلب ..بگیرید و بیایید تا روز های انتخابات که رسما تمسخر و استهزا را به حد اعلا رساندند و در اقدامی دموکراتیک رو سیاهی را بر زغال حد اقل ۱۶ میلیون دیدند!!!ایشان اگر رای حداکثری خاتمی را داشتند چه می کردند؟

می دانید چرا ؟چون وقتی پای بردن در میان باشد افراد لاجرم ذاتشان را نشان می دهد، تو اصلاح طلب باش !!!!اختلاس در دولت و فساد در کابینه و ادبیات کوچه بازاری  توجیه می شود!!!باز هم گلی به جمال آن طرفی ها که وقتی احمدی نژاد از اصولشان عدول می کرد اکثریتشان منتقدش بودند.

سابقه هتاکی و فحاشی کوچه بازاری و رسانه ای به مقدسات این مردم در پرونده کدام طرف بیشتر ثبت شده؟؟؟آنها که خواستار آزادی بی در و پیکر رسانه هستند از ما پرسیده اند به عنوان ولی نعمت دولت چند درصد مان راضی به خواندن و شنیدن هتاکی به مقدساتمان هستیم؟که با خیال راحت آن را جزو مطالبات مردم از رییس جمهور می نامند؟

در ستاد های انتخاباتی کدام طرف به امام رضا علیه السلام توهین شد و احساسات مردم راجریحه دار کرد ؟آیا مرگ خوب است برای همسایه؟


کدام گروه به تاریخ این کشور اهمیت می دهد ؟آنها که پرچم آمریکا می پوشند و در خیابان می رقصند و آرزوی روزی را دارند که در دهکده جهانی هزم شوند آیا اینها را در گروه اصلاح طلب ندیده اید؟و آیا همه‌ی اصلاح طلبان اینگونه اند ؟قطعا نیستند،و شما هم بفهمید که 

تمام اصولگرایان به زعم شما تند رو و بی سواد نیستند.

احترام به تاریخ سه هزار ساله یعنی چه از نظر شما؟

تا اینجای کار حد اقل برای عده ای مشخص است که این بازی اصلاح طلب و اصولگرا خوب همه را سر کار گذاشته!!هر کسی با هر معیاری مجبور است

 خود را به این کلمات بچس


دربست بپذیرد یا رد کند!!!!


ترازو را جمع کنید لطفا و حداقل بر اساس شعارتان این نگاه سیاه و سفید را کنار بگذارید!!آیا پیش آمده چادرتان را نماد تحجر بخوانند و نام لحاف کرسی روی آن بگذارند؟آیا به جرم چادر پوشیدن مورد بی احترامی و کم لطفی قرار گرفته اید ؟

آیا در دولت فعلی همه چیز در دست کاردان است؟و واقعا همه جا تخصص حرف اول را میزند؟

بله اینگونه است.کراوات شده نماد تفکر و چادر و ریش نماد تحجر!!اینگونه مردمی شده ایم ما.

آیا متلک پرانی به قشر روحانی جامعه را به جرم لباس  شنیده اید؟آیا تمسخر لباسشان را دیده اید؟آیا تمام روحانیان دست در کیسه بیت المال دارند؟چرا طلبه ای که شاید به نان شبش محتاج باشد باید فحش بخورد به خاطر عملکرد عده ای دیگر؟غیر از نگاه همه یا هیچ است؟از کدا م نگاه خاکستری حرف می رنید؟


چرا فکر می کنید این سوی دیوار همه پلیدی و آن سو همه چیز گل و بلبل است؟


لطف کنید چشمانتان را بازتر کنید و احترام به لباس و ظاهر اشخاص را از ویژگی های خاص اصلاح طلبی نخوانید!! اگر پرونده هر دو طرف را بررسی کنید و فقط یک سوی دیوار را کاهگل نکنید می بینید جامعه آنجور ها هم که شما می گویید اصلاح طلب سفید و اصولگرای سیاه ندارد.

در هر دو سو می توانید همه جور نگاه و طرز فکر پیدا کنید.


حداقل امثال ما که هر جور حساب و کتاب می کنیم با ملاک های تمام و کمال هیچ کدام از دو فرقه نمی خوانیم زیاد است!


امسال هم که به وضوح تقلب و مهندسی آرا را از جانب دولت دیدید و می دانم که عرق اصلاح طلبانه تان اجازه نمی دهد قبول کنید!مستندات تخلفات و دریغ کردن برگ تعرفه و ته برگ های بدون اثر انگشت و مهر و وعده ها و تطمیع و تهدید های دهیاری ها و سربازخانه ها و حتی مراجعین به کمیته امداد که قرار بوده آقای روحانی شهریه را دو برابر کند و آقای رییسی می خواهد کلا شهریه را 

قطع کند بازی های همین دولت به اصطلاح اصلاح طلب فعلیست!!اینها را با چشم می ببینم و با گوش می شنویم جای انکار ندارد!

نوش جانشان !!دولت دستشان بود هر کار خواستند کردند !یک علت رای سفید ما هم همین بود !!


خدا را شکر که این حداقل ۱۶ میلیون روسیاه (طبق فرمایش جناب رییس جمهور)

آنقدر از اصول شهروندی می دانستند که مطالباتشان را قانونی و از طریق قوه قضاییه پیگیری کنند و آقای رییسی هم آنقدر سعه ی صدر داشت که فرمان آشوب خیابانی ندهد و امنیت ملی مقدم شد بر هر چیزی!

این اصولگرایان به زعم شما آنقدر ها هم که شما نوشتیدو آنقدر که رییس جمهور فکر می کند سیاه نیستند!!!!

شکست خورده هم نیستند!چون پیرو اندیشه ای رای می دهند که می گوید تو موظف به انجام وظیفه ای نه حصول نتیجه!!برای همین هم صبرشان بیشتر است!


ضمنا مبنای آرایشان هم ثابت ماندن قیمت رب و گوشت و پنیر نبود که ثابت بماند یا نه !!!

دغدغه امنیت دارند که می ترسند در دولت فعلی به باد برود !!نمیدانم آقای روحانی پس از چهار سال مدارا که قرار بود معجزه ها کند چطور تشکیل این ناتوی عربی وقیحانه علیه ایران را می خواهد توجیه کند!!؟کدخدای آمریکا بی حساب و کتاب در روز انتخابات ایران این شو ی مسخره را راه نمی اندازد!


امنیت که نباشد دیگر مدارای آقای روحانی را باید قاطی خاکروبه های جنگی مثل یمن یا بحرین بر سرمان بریزیم !دیگر جایی برای گوشت و رب نمی ماند!پس نگویید نه به یارانه گفتند !!زیر  این ظواهر چیزهای دیگریست که کمی بی طرفی وتفکر می خواهد.

دغدغه واردات چند برابری و ایجاد شغل برای برادران چینی را داشتند!!می خواستند باامثال دختر صفدر که حق پدرش را در سفره انقلاب میلیاردی میدید برخورد قاطع شود!!دزدی بد است اما اگر از سوی جناح موافق باشد می شود چشم پوشید !!!ا


آنانکه دغدغه امنیت این کشور را دارند شاید چیزهایی می دانند که اگر بدانید خواب ناز شبانه تان حرام می شود!!!!شاید واقعا مدارا ی رییس جمهور و این حرف های شیک ظاهر فریب جوابش را نمیدهد!!


وقتی کدخدا برای بر هم زدن امنیت این کشور بودجه تصویب می کند باید دید این بودجه را کجا خرج می کند که چشمان من و تو به راحتی نمیبیند!!

آنها که دغدغه امنیت دارند پذیرفته اند که سوختن خاور میانه در آتش تقصیر من و تو نیست!!این  نقشه ی    تکه   تکه   کردن خاور میانه.  است  که کد خدا مدیریت می کند!و. قراراست.    از این    کشور  با تاریخ   سه هزار ساله نازنین هم   چند قواره ی شیک  دربیاورد.    برای سفره عقد  اعراب و کدخدا!!!رقص شمشیر شان راهم که دیدی!!!

حالا قرار است از بودجه امنیتی کم کنیم و مدارا ان شا الله که جواب دهد.ولی مدارا جایی و قاطعیت و حفظ آمادگی جایی دارد.