پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی
پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

پاسخ به شبهات اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

j-shobheh

132-دستخطی برای میشل اوباما...


میشل اوبامای عزیزسلام .سخنرانی شور انگیز شما را در جشن فارغ التحصیلی 

عزیزانتان شنیدم.عاااااالی بود.

فقط دو سواا ل در ذهنم رژه می رود بانووو!!!

 

 

چه شد که اشتباهی!اشتباهی!هواپیمای مسافر بری ما را زدید؟کودکانمان پودر شدند و والدینشان را تکه تکه از دل خلیج فارسمان بیرون کشیدیم و نکشیدیم.

یادم نمیرود تصویری را که تکه پاره هایشان را به هم بسته بودند و در دل خونین خلیج به دنبال قایق ارام ارام می کشیدند!!!

روزی که اسلحه خانه های عراق را پر می کردید تا بر سر ملت ما بریزند و اآوانس میدادید به آنها که راه شما را می رفتند با چه چیزی مشکل داشتید؟


شما که با اختلاف عقیده مشکلی ندارید. پس جرمشان چه بود؟با حکومت ما مشکل داشتید یا با سفره ى که جمع شده بود؟حکومت ما ربطی به شما داشت؟

اینجا خانه ما بود! نه شما. کودکانی که در آن سالها پشت میزهای چوبی دبستانها

تکه تکه شدند شاید الان هر کدام کودکی هم سن خودشان داشتند بانو!!!

بانوی فرهیخته! از بمب هسته ای و هیروشیما و یک شهر پودر آدمیزادتان بگویم یا  از داعشیهای دارای پاس امریکا و فرانسه؟یا از غذا و دارویی که راهش به لیبی و سوریه بسته است ولی به روی داعش باز؟جنس کدامشان به شما نزدیک تر است بانو؟از کودتای ترکیه چه خبر؟اردوغان بیچاره را هم که تهدید می کنید .آخر او دیگر چرا؟مگر به هر سازی که زدید نرقصیده بود؟چه شده بود که نباید میشد؟

بانو این دم خروس بلند تر از آن است که بتوانی جمع کنی زیر آن شنل با کلاس فارغ التحصیلی!!!شما با عقیده مخالف مشکلی ندارید چون می کشید!!!

جایی با موشک و جایی با تحریم !جایی با اسلحه جایی با قلم!

 سیم خاردارهای تحریمتان از اطراف این مملکت جمع نشده و از ترس شماست  که کسی جرات سرمایه گذاری در این مملکت را ندارد!خط و نشان های چپ و راستتان را کجای این ادعاهای خنده دار می گذارید؟

بگذار محترمانه به هم لبخند بزنیم!هم من می دانم که مشکل شما  فکر ماست هم شما میدانید که ما می دانیم!

از حال ما هم اگر بخواهید!

به نان خشک خودمان راضی هستیم ولی شما در آرزوی تهران بدون ویزا آمدن بمانید .شادمانیم که به یمن غیرت مردانمان هنوز پارسی صحبت می کنیم و با آغوش باز پذیرای هر کسی هستیم که به چشم لقمه به این خاک نگاه نکند!!!!نقشه خاور میانه هم به لطف خدا دست نخورده خواهد ماند .بگذار  عده ای هم  در خواب خرگوشی بمانند و برایت هورااااا بکشند!ما ضرب المثل زیاد داریم!بگذار آنها که برایت هورا می کشند و کلید رفع بد بختی هایشان را در دستان خونین شما می بینند باشند مصداق آنها که تا نوک دماغشان را بیشتر نمیبینند.

آری اینجا جهان سوم است با تمام کاستی ها و کمبود هایش و با وزن سنگین پوتین زور و تحریم بر گلویش!!ما ملالی نیست چون  مردم این سرزمین به قول معروف سرشان برود باج به شغال نمیدهند!!!