پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی
پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

پاسخ به شبهات اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

j-shobheh

102-پاسخ شبهه خزینه زدایی رضا خان

پاسخ شبهه خزینه زدایی رضاخان 

این همه آسمان و ریسمان بافتن و شرح خزینه.و حرف بدون سند که در این متن گنجانده بودند برای چه بود ؟و با کدام سند معتبر این نسبت ها خاص علما شده است؟

فقط برای اینکه در آخر گفته شود دید منفی روی ماهواره نداشته باشید؟

و اینترنت یک ابزار نوین صرفا مطلوب است؟نویسنده این متن فریبا داوودی مهاجر عضو سیاست گذاری سازمانی غیر قانونی به نام تحکیم وحدت علامه است. وی در سال 1380پس از آشنایی با علی افشاری رئیس دانشجویی ستاد سید محمد خاتمی به طور جدی وارد برخی از جریانهای سیاسی می شود.

او درابتدا آنچنان خود را مقید به حجاب و مبانی اسلام نشان می دهد که مورد انتقاد دوستان خود قرار می گیرد.فریبا داوودی مهاجر و هم مسلکان وی پس از آنکه در انتخابات 1384 با اقبال مردمی مواجه نشدند با تغییر رویکرد سعی کردند چهره ای دیگر از خود نشان دهند, با هماکاری با جناح هایی که با کلید زدن پروژهایی با پوشش دموکراسی و حقوق بشر اهداف دوستان خارج نشین خود را دنبال می کردند.و بعد هم داستان همیشگی فرار به آمریکا و کشف حجاب و قلم فرسایی علیه ایران.


و اما پاسخ:

 

 

برخورد آدمی با تکنولوژی در بدو امر از آغاز تا کنون همین بوده و خواهد بود.

شاید به لحاظ شدت و ضعف و سرعت گرفتن رشد و توسعه واکنش ها تا حد زیادی تعدیل شده باشد اما هنوز هم که هنوز است در بدو امر شاهد چنین برخورد هایی از سوی عامه مردم هستیم.


مگر نمی دانیم که در ابتدای ورود سینما مردم هنگام تماشای تلوزیون از لوکوموتیو در حال حرکت می گریختند و هنگام تخریب ساختمان ها سرفه می کردند؟آن هم نه در ایران در مرکز تولد سینما!!!!!

مگر به یاد نمی آوریم که هنگام شنیدن صدا از درون گوشی تلفن اشخاص بهت زده گوشی را پرت می کردند یا به دنبال منبع صدا داخل جعبه متصل به دیوار می گشتند؟این قضایا در بین مردم هست و مختص عالمان دینی نیست

مگر در مورد آبله کوبی و تاسیس مدرسه و درآمدن از مکتبخانه مردم به صورت خود جوش مقاومت نمی کردند؟این مقاومت ها طول کشید تا مساله عادی شد و جاافتاد نه مختص ایران است و  نه  ربطی به فتوی و حوزه دارد.


برخوردهای اولیه همیشه مساله دار بوده و همراه با مقاومت برای پذیرش.

ولی اینکه نویسنده مقرضانه سعی کرده این پدیده را صرفا به علما چسبانده و پس از آن جهت پذیرش بی قید و شرط ماهواره و اینترنت و... راه باز کند تلاشیست مقرضانه جهت مخدوش کردن چهره  علمای دین و زیر سوال بردن اصل قضیه دشمنی استعمار با کشورهای در حال توسعه. 

بر خلاف ادعای نویسنده روحانیت در طول تاریخ جزء آگاه ترین اقشار بوده و همواره با هوشمندی جلوی بسیاری از ضررهای ناشی از بی کفایتی دستگاه های حکومتی را گرفته اند.و از قضای روزگار همین جناب انگلیس که در پایان متن ناشیانه و در جهت مظلوم نمایی مورد اشاره قرار گرفته از فتواهای سیاسی علمای شیعه ضربه های مهلکی خورده که جبران شدنی نیست!!!!

 نمونه آن فتوای حرمت استعمال توتون و تنباکوی مرحوم میرزای شیرازی بودکه به موجب آن انگلیس امتیاز چرب و نرمی را از دست دادو همه در جریان چرایی و چگونگی آن هستند.

و یا فتوای علمای شیعه در جنگ جهانی اول که عراق را با آن چاه های نفت عزیز!!!!از چنگ استعمار انگلیس در آورد و داغ بر دلشان گذاشت!!

http://www.zqz.ir/siasattt▶▶برای اطلاعات بیشتر 


نقش علمای شیعه در انقلاب ایران نیز که دیگر نیازی به توضیح ندارد

هنوز هم رد پای فتوی روحانیت را در عصر حاضر در خراب کردن نقشه های استعمار برای تسلط بر کشورهای منطقه می بینیم. که مهم ترین آن فتوی جهاد آیت الله سیستانی بود که با یاری ایرانیان عراق را در آن شرایط بحرانی اشغال دو سومی توسط داعش از کام سقوط نجات داد.

آری این روحانیت باید خراب شود و ساده و عقب مانده جلوه داده شود.!!!چرا که داغ ها بر دل استعمار گذاشته.!!راهی جز این نمانده.


و جالب است که خزانه زدایی رضا شاه خدمت است و از دست دادن ننگین  بحرین و چاه های نفتی آن توسط پهلوی پسر هم خدمت است!!!

آری حکومتی که 36سال در تحریم و جنگ جلو رفت و به یاری همان فتوی های عالمان شیعه یک وجب خاک نداد که هیچ دست بر زانو گرفت و به آخرین تکنولوژیهای روز دنیا مجهز شد باید تخریب شخصیتی شود و این قصه سر دراز دارد.


لینک: انقلاب اسلامی | موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی - 

http://revolution.pchi.ir/show.php?page=contents&id=3


ضرر و زیان ماهواره و تیغ دو دم بودن اینترنت و فضای مجازی در روزگار ما با بر هم زدن بنیان خانواده ها و اشاعه فساد و فحشا در فضای عمومی کار را به جایی رسانده که خانواده ها دیگر منتظر فتوای مراجع نیستند و امروز پدر و مادر ها و همسرانی را شاهد هستیم که قریب 5تا 10سال پیش ماهواره را به خانه آوردندو امروز بر سرشان می کوبند!!!!! 

عده ای هم که تازه واردندهنوز در خواب خرگوشی به سر می برند و بدون فتوی روزی بیدار خواهند شد.آری این داستان هنوز ادامه دارد و هنوز آنار طلاقمان به صد صد صد نرسیده. هنوز خانواده به طور کامل معنی خودش را از دست نداده و هنوز حیا و نجابت کاملا از مرد و زنمان گرفته نشده.هنوز این جماعت ضد دین جا برای تلاش زیاد دارند.