پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی
پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

پاسخ به شبهات اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

j-shobheh

32-الگوی عرب برای زنان ایرانی.!!

متن شایعه

"بانوان ارجمند آریایی

محض اطلاع:

روز زن در فرهنگ ما ایرانیان ، روز تولد یک زن عرب نیست، لطفا تا میتوانید از روز زنی که این مسلمانان برای بانوان ایران ساختند انتقاد کنید .فاطمه که بود که الگوی بانوان ایران باشد?

جز [....] کار دیگری بلد بود? او 9 سالگی ازدواج کرد و 18 سالگی از دنیا رفت ، و طی 9 سال نشده 5 بار باردار شد، یعنی فاصله ی هر بار بارداریش به یک سال هم نمیکشید.آیا فاطمه شاعری برجسته بود? نویسنده بود?( ولی پرین ، بانوی دانشمند ایرانی بود که در سال 924 پیش از میلاد هزاران برگ از اوستا را به زبان پهلوی گردآوری کرد و بصورت کامل نوشت)آیا فاطمه دریا سالار بود( ولی آرتمیس، نخستین بانوی دریاسالار جهان بود که تاریخنویسان یونانی در کتب تاریخی از او یاد کردند)آیا فاطمه حسابدار خیل عظیم کارگران بنای باشکوهی همچون تخت جمشید بود?( ولی در ساخت بنای تخت جمشید، یک بانو حسابدار اینهمه کارگران بود )آیا فاطمه فرمانده ی سپاه بزرگ ، مقابل دشمنان قدرتمندی همچون اسکندر بود( ولی یوتاب ما ایرانیان یه همچین بانویی بود که 7 ماه در تنگه ی تکاب مقابل لشکر عظیم اسکندر مقاومت کرد)آیا فاطمه در زمان خود توانست کوچکترین منصب مملکتی را عهده دار شود? ( ولی آذرمیدوخت، بانویی بود که در ایران پادشاه بود)@ مسلمانان میگویند فاطمه الگو بود? الگوی چه کاری بود? الگوی [....]?مگر بانوان ایرانی در طول تاریخ الگو نبودند?مگر بانوان در ایران باستان ارزش و احترام نداشتند?

بروید تحقیق کنید ببینید در ایران باستان،روز سپندارمزد که روز عشق و مهر ایرانی بود ، در اصل ارج گذاشتن به مهر مادری و روز زن بود و مادر را به زمینی تشبیه میکردند که همچو زمین مهربان است و همانطور که هر شخصی بمیرد ، چه خوب ، چه بد ، زمین جسدش را مهربانانه در آغوش میگیرد ، مادر را هم مانند زمین میدانستند که مهر مادریش را به هر فرزندش میبخشد

پس ما ایرانیان قرنها پیش از بوجود آمدن محمد (ص) و اسلام و فاطمه ی اعراب، بانوان را ارج می نهادیم و آنها را در کارهای مملکتی میگماشتیم و روزی را برایشان نامگذاری میکردیم و نیاز نداریم یک زن عبرب الگوی ما بانوان ایرانی باشد !

@ درود به بانوان با اصالت و بافرهنگ ایرانی @

@ روز بانو در ایران ، همان روز سپندارمزدگان = 29 بهمن خورشیدی است @ و یا ١٧اسپند روز جهانی زن!!!!!

  

پاسخ 

خطاب به بانوان و مادران فرهیخته و ارجمند ایرانی!

پیشنهاد می کنیم که حتما بروید و تحقیق کنید که در این گذشته ى پیش از اسلام که اینقدر با اب و تاب برایمان 

تعریف می کنند چه ننگ ها و مصیبت ها بر سر زنان ایرانی می اوردند و بعد خودتان قضاوت کنید.

 زن در ایران (پیش از اسلام) - http://alef.ir/vdchi6n6.23nzwdftt2.html?81892


1⃣بر جهل و دشمنی نویسنده همین بس که مادر شدن را برای دختر پیامبر آخرالزمان با  ......  بیان می کند و به چرندیات نژاد پرستانه دروغین که می رسد دم از ارج گذاشتن به مهر مادری و تشبیه زن به زمین و..... می زند.

اگر مادر بودن برای دختر نبی خدا بد بوده به نژاد اریایی که می رسد مهر مادری و ....می شود؟


2⃣اگر فخری را برای مادران تصور کنیم کدام مادر را در عالم می توان یافت که مادر دو ولی خدا بر روی زمین و دو دختر اسطوره شجاعت و علم و سخنوری؛زینب کبری(س) و ام کلثوم (س) باشد؟


امثال این متن کوتاه فکری ناشی از تفکر مادیست که در اکثر موارد درمانی ندارد. جامعه امروز پر است از زنانی که دریا نورد و شاعر و نویسنده و حسابدار و... اند آن هم در پست هایی بسیار حساس تر و کلیدی تر از نمونه های بی سندی که در این متن ذکر شده است اگر ملاک الگو بودن برای شما این است زنان امروز بیشتر سزاوار الگو بودن هستند.

این الگوها چه مزیت و برتری وجودی برای برخی زنان دانشمند امروز دارند؟


اما آیا می توانید الگویی مانندیگانه شاهدخت پیامبر اعظم فاطمه سلام الله علیها الگو بیاورید!!!!!که در اوج علم و مقام و عصمت و عظمت در تمام عرصه های زندگی به تمام معنی بازیگر نقش خود باشد؟


3⃣کدام زن در عالم می تواند ادعا کند که در دامان ولی خدا بزرگ شده در خانه ولی خدا همسری کرده و برای دو ولی خدا و دو شیرزن اسطوره ای مادری کرده؟

4⃣کدام زن در عالم می تواند ادعا کند که خدای زمین و آسمان سوره کوثر را به نامش سند زده است؟


5⃣کدام زن در عالم می تواند ثابت کند که مقامش از انبیای الهی بالاتر است و انبیا به مقام وجودی او و فرزندانش غبطه می خورند؟

 - http://asheghanemahdii.ir/2206-122

6⃣کدام زن در عالم می تواند ثابت کند که با فرشتگان هم سخن بوده و از تمام علم و اسرار عالم باخبر میشده؟

- http://www.aviny.com/occasion/ahlebeit/fatemeh/shahadat/87/Fazael/Moshaf/04.aspx


7⃣کدام زن می تو اند ثابت کند که کتابی دارد از اموخته هایش از فرشته ى وحی و املای امیرالمومنین که علم پیامبران و اوصیاء و دانشمندان گذشته بنى ‏اسرائیل و تمام حوادث و اخبار آینده در آن وجود دارد؟

مصحف فاطمه(س) از نگاه امامان - http://www.aviny.com/occasion/ahlebeit/fatemeh/shahadat/87/Fazael/Moshaf/04.aspx

8⃣زنی هست که ثابت کند 1400سال پیش سخنرانی کرده که بعد از این همه سال وقتی از رادیوی کشوری مثل مصر پخش می شود موج شیعه گرایی راه می اندارد؟

خطبه فدکیه - http://www.hawzah.net/fa/Article/View/16702


9⃣زنی هست که ثابت کند با وجودش با سخنرانی و روشن گری هایش و با مقام اجتماعی اش کاری کرد که خلفای قاصب مجبور به خاموش کردنش شدند؟قتل فاطمه مظلومه سندیست بر برندگی و قاطعیت مقام اجتماعی ایشان

.علت شهادت حضرت - http://www.hawzah.net/fa/Question/View/11692