پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی
پاسخ به شبهات  اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

پاسخ به شبهات اعتقادی و شایعات دنیای مجازی

j-shobheh

17-حمله اعراب به ایران زمین

این متن نه به اسلام توهین میکنه نه به عقاید کسی

دوتاسوالمیخوام برگردیم به ۱۴۰۰ سال پیش؛؛تو خونت ، کنار خانوادت هستی که خبر میرسه که به کشورت حمله شده ، و طبق نظر پیامبر و کتاب مقدسشون ، اگه بتونن یه شهر و اشغال کنن ، خواهرت و مادرت و همسرت رو میدزدن و تا آخر عمرشان باید به عنوان کنیز به آنها خدمت کننو برادر و پدرت را اگر بدن و دندان سالمی داشته باشد به غلامی و‌بردگی میبرند.و هر که مخالفت کند سر از تنش جدا میشود البته به دستور خدا ( در قرآن ).چیزی شبیه داعشبه مهربانو های ۱۵ ساله ی خراسانی فکر کن که به فاحشه خانه های شام بردنشان ، تا قبل از هر حمله لشکریان خدا برای جهاد ، به آن دخترک ها تجاوز کنند برای گرفتن روحیه( تاریخ طبری ، ج ۴ ، ش ۲۴ ص ۱۴)

فکر کن اگر شهر را بگیرند و اسیر شوی ، اربابت بادختریست که معلوم نیست از کدام جهاد فی سبیل الله به پاداش گرفته ، و تو باید به اندازه ده گاو کار کنی ، بار بیاوری و ببری وگرنه شلاق میخوری و صد البته آن دنیا به جهنم میروی چون طبق قرآن کنیز و غلام باید مطیع اربابشان باشند و اون صحابه حتما به بهشت میرود چون جهاد در راه خدا کرده !!و خبر هایی میشنوی از اینکه هم وطنت یعنی بابک خرمدین و هفتاد یارش را مسلمین در راه خدا زنده زنده سوزاندندیا میشنوی سفید رود را که به خاطر قطع گردن هزاران هم وطنت به رنگ قرمز درامده 

( تاریخ ۶۳۰۰ ساله ایران ؛ رابرتن.ون ص ۲۵۰ /// تاریخ طبری ج۴ ص ۳۱۰ )


پاسخ:

 

 

برای پاسخ دادن به این سوال بر می گردیم به قول شما 1400سال پیش!

■نوشتن  امسال این دست متن های تکراری  که هیچ پشتوانه ای به جز دروغ بافی و غرض ورزی ندارد تنها به خاطر مخدوش کردن اذهان عمومی نسبت به اسلام و مسلمین است و پنهان شدن پشت نیات خیر خواهانه و مظلوم نمایی های کودکانه در دنیای برنده تحقیق و حقیقت جایگاهی نخواهد یافت.و در واقع نقش بر آب است


■نویسنده با بیرون کشیدن بدن زنان و دختران 1400سال پیش و توصیفات راست و دروغ جنسی و مشمئز کننده از اوضاع و احوال آن روزها نیتی جز به بازی گرفتن  احساسات برای جذب مخاطب ندارد.و اصولا آیا  این حمله تنها حمله تاربخ ایران زمین است؟چرا روی نبردهای ایران و روم و کشور گشایی های بی مورد شاهان ساسانی و هخامنشی تاخت و تازی صورت نمی گیرد؟آیا این تمدن ماد و نینوا و..... نبود که به دست شاهان هخامنشی به خاک و خون کشیده شد؟آیا قتل و غارت و تجاوز فقط برای اعراب بد بوده؟و به شاهان ایران زمین که می رسد اقتدار و شکوه می شود؟


ضمن محکوم بودن هر نوع انگیزه مادی برای قتل و خونریزی  و امپراطوری سازی در قرآن، این همان تفکر نژادیست که کشور گشایی و خونریزی را بر شاهان هخامنشی  می پسندد و مدح می کند و بر دیگری ناروا می داند.


1⃣آنچه بر جان و مال  اجداد ما تاخت دین اسلام و بینش الهی نبود بلکه کینه توزی و زیاده خواهی و گردن کشی منافقان یهود بودکه بعدازرحلت پیامبر بر گرده ى جهل عرب بادیه سوار شد و بار دیگر به دنبال باز پس گیری سهمش از سروری دنیا رفت!!یعنی خلفای غاصب که ولایت بر حق مولا علی  ع را انکار کردند.


2⃣آیا اطلاع نداریم امروز این عده ی اندک یهود با اکثریت مردم دنیا چه می کند؟مگر پشت تمام جنگ ها و خونخواری های امروز پنجه ى خونین یهود را دیده نمی شود؟آنانکه با نام صحابه بر جایگاه پیامبر خدا تکیه زدند و جایگاه ولی خدا را قصب کردند کرکسان یهود بودند که دیگر با لباس موسی ع کاردشان نمی برید باید بر عرشه ى کشتی محمد ص  می ایستادند.


 3⃣اسلام در طول سیزده سال نخست بعثت پیامبر اسلام(ص) در حالی که پیروانش تحت شدیدترین شکنجه های غیر انسانی بودند، با سلم و مدارا ستمکاران را به عدالت فرا می خواند. اما هنگامی که آنان برای جلوگیری از گسترش اسلام و تسخیر قلوب توسط آن، قصد جان پیامبر اسلام (ص) را کردند، با ایشان به تنها زبانی که می فهمیدند آغاز سخن کرد. دعوت اسلام که دعوت به فطرت انسانی است به قدری جذاب بوده و هست که هرگز نیازی به گسترش آن با قوّۀ قهریه نبوده است. ۸۳ غزوه و سریۀ پیامبر (ص) و سه نبرد امیرالمؤمنین (ع) در دورۀ خلافت ظاهر، تنها دفاعی بوده است.


4⃣یهودو با کمک جهل عرب مرزنشین بیابان گرد با اولاد و جانشینان پیامبر خدا همان کرد که با گذشتگان ما!!!پس این چه قیاس نابخردانه ایست که فعل شنیع خلفا را به دین خدا و محمد ص نسبت می دهند.؟سراسر تاریخ ائمه پر است از زندان و قتل و گردن زدن و شکنجه. آیا نمی بینید؟مگر اولاد پیامبر نبودند که در کربلا قطعه قطعه شدند و زنانشان به اسارت رفتند؟که اگر نبود خطبه های زینب کبری و امام سجاد ع چه بر سر اسرای کربلا می آمد؟


5⃣تصرّف سرزمینهای مجاور و از جمله ایران در زمان خلافت خلیفۀ دوم رخ داد و نه در زمان خلافت وصیّ رسمی پیامبر(ص) و امام معصومی که ایشان تعیین فرموده بود. با توجه به زمینه ای که ایرانیان برای پذیرش اسلام (و یا حتی مسیحیت) داشتند نیازی به جنگ نبود و اصلاً فتوحات نظامی در برنامۀ اسلام حقیقی جایی نداشت.


امام جواد (ع) نیز در بیانی صریح در مورد فتوحات می فرماید:«در این عصر، من جهادى جز زیارت خانه خدا و حُسن هم جوارى نمى شناسم» (کافى، ج ۱، ص ۲۵۱، وسائل الشیعه، ج ۱۵ ص ۴۷، ح ۱۹۹۵۷).


کلینى مى‌نویسد: « بشیر دهان مى   گوید به امام صادق (ع) گفتم: در عالم رؤیا دیدم که به شما مى   گویم جنگ بدون امام مفترض الطاعه حرام است همانند گوشت مردار، خون و گوشت خوک، و شما فرمودید: آرى این چنین است. حضرت صادق (ع) فرمود:آرى این چنین است، آرى این چنین است» (کافى، ج ۵، ص ۲۳، ح ۳، تهذیب، ج ۶، ص ۱۳۴ ح ۲۲۶).


6⃣متولیان فتوحات، مسلمان نبودند که بخواهند برای گسترش دین جهاد کنند بلکه تنها برای گسترش سرزمین و غنائم و اخذ مالیات مبادرت به جنگ می نمودند. و بهتر دیدند که با سرپوش خلافت به راهزنی بروند!!!!به عنوان نمونه در فتح ارمنستان، تقاضای فاتحان این بود که شما باید سالانه ۳۶۰ کنیز زیبا در اختیار ما قرار دهید! فرماندهانی چون خالدبن ولیدِ متجاوز به عنف و ولیدبن عقبۀ شرابخوار و عبدالله بن سعد مرتد و... تنها با وحشیگری های خود چهرۀ اسلام را به شدت مخدوش کردند.


7⃣ایران زمین در آن روزگار دچار فتنه ای شد که آتشش قبل از همه دامن اولیای خدا و فرزندان نبی مکرم را گرفته بود.و به اعتراف همین جناب طبری و محققان و تاریخ شناسان مسلمان و غیر مسلمان خلیفه اول و دوم باعث و بانی این دسته گل ها بودند نه اولیاءالله.و اسناد تاریخی معتبر دال بر گرایش و ارادت این خلفا بر مسلک یهود دارد!!!!!!پس بدانید که فریاد هایتان را باید بر سر چه کسانی بکشید.اسلام حقیقی از این دست موهومات پاک است و ائمه همواره با همان نیروهای اندکی که در اختیار داشتند سعی در کنترل اوضاع و جلوگیری از جنایات خلفا داشتند.


8⃣و در آخر از کی تا به حال تمامی فرازهای تاریخ طبری برای شما وحی منزل شده؟ جالب آن که مخالفان اسلام در حالی که در خود قرآن کریم تشکیک می‌کنند، چه رسد به کتبی چون اصول کافی یا بحارالانوار، هر گاه ببینند می‌توانند ایرانی را علیه اسلام تحریک کنند، به کتاب تاریخ طبری چنان استناد می‌کنند که گویی وحی منزل است(؟!)تاریخ طبری کتابیست که به لحاظ سندیت تاریخی در حد نقل قول است و اعتمادی به سلسله راویان نیست.